Thursday 2 November 2017

Prosty ruch średnio simulink


Mam simulink matlab S-funkcji wzmacniacza to dokumentacja Hi - Mam ciągłą symulację czasu, w którym implementować pętli for. Chciałbym wywołać funkcję S-MATLAB dla każdej iteracji pętli for, a sama pętla for jest wywoływana za każdym krokiem czasu modelu. Czy muszę zdefiniować parametr block. SampleTimes, a jeśli tak to, co powinien być ustawiony na Po drugie, przeglądałem dokumentację funkcji S-level S w trybie online i stwierdziłem, że nie wyjaśnił wszystkich różnych opcji i zastosowań struktur danych, takich jak 39block39. Na przykład w pliku demonstracyjnym msfcnvs. m, blok wyjściowy ma następującą logikę: block. NextTimeHit block. Curre. Pomoc dla M-file S-Funkcje (level2) lub Matlaba Embedded funkcji w Simulink Witam, czy są jakieś tutoriale dostępne w każdej witrynie (nie mogę znaleźć w mathworks) 1) Budowanie S-funkcje (bloki Simulink) przez poziom 2 m - files 2) Budowanie funkcji Matlab Embedded Jeśli ktoś ma jakieś informacje, wyślij go na shahzafiyahoo Podziękowania Jeśli zainstalowałeś MATLAB, spróbuj uruchomić sfundemos On Sun, 30 marca 2008 02:58:13 -0400, Syed Shah Sindhi ltshahzafiyahoogt napisał : gt Witam, czy są jakieś samouczki dostępne w każdej witrynie (I cant gt znajdź w mathworks) gt gt 1) Budowanie funkcji S (Simu S-Function w MatlabSimulink Hi all, Czy ktoś usedhad experinec z: S-Function w MatlabSimulink, jeśli tak .. Naprawdę potrzebuję pomocy tutaj. Zasadniczo to, co robię, to zmienić istniejący system kontroli lotów (samolot w simulinkMatlab envirement) przez nowy (nieco bardziej skomplikowany). Obecny system sterowania lotem został zaprojektowany przez obie komputery Simulink Blocks S-fun ctions. Pozdrawiam Mimi Blok S-Function w Simulink pozwala modelerom na importowanie niestandardowych funkcji do swoich modeli. I wh. SIMULINK-MATLAB s-functions Jestem początkujący. Ubudowuję model SIMULINK, w którym chciałbym mieć pliki MATLAB jako podsekcje (w celu ułatwienia moich obliczeń).I39m powiedziałem muszę użyć plików s-filesM2 MATLAB-jak to zrobić to również czytałem na bloki odniesienia biblioteki - to to samo co zmienna globalna w C Również jak można zrobić wszystkie moje zmienne długo (w całym systemie) - I don39t chcesz mieć do zdefiniowania każdej zmiennej tak długo to jest zbyt czasochłonne Dzięki S-funkcji w SimulinkMatlab Witam, S-funkcji w SimulinkMatlab Czy ktoś rozwiązać ODE w S-funkcji w blokach Simulink C zamiast matlab m-plików dzięki. Simulink, i mam model vehicule kodowane z bloku S-functions ks. Bloki składają się z plików c-mex, więc nie możemy używać funkcji Matlaba, takich jak (średnia, długość, suma. itp.) Tak jak możemy to zrobić w osadzonej funkcji Matlab. Wyjścia i39m uzyskiwane, które są typu skalarnego, różnią się funkcją czasu. więc kiedy łączę te wyjścia do zakresów, i39m uzyskuje krzywe cały czas symulacji. Problemem jest, i tylko potrzebują średnich wartości tych wyjść w moim modelu, więc muszę być w stanie przeciętne wartości tych wyjść. Na przykład mam wyjście. konwertować C-Mex S-Function do Matlab S-funkcji Witam, czy ktoś wie, czy jest możliwe do konwersji s-funkcji napisane w C do Matlab Thanks Regards. Matlab-Simulink: mfile do s-funkcji. Witam, Mam matlab do writte programm (m-file) chciałbym używać tego w s-funkcji z simulink mój plik m ma 2 parametry wejściowe. i mam matrycę w wyjściu jak can39t zawierać m39y m-file w s-funkcji, gdy próbuję to zrobić, mam błąd komunikatu dzięki za pomoc i 39scuse dla mojego angielskiego Phil Hi Phil, zamiast używać S - funkcja być może można użyć MATLAB wbudowany blok funkcyjny Titus quotophildeleauquot ltophildeleaunetscapegt schrieb im Newsbeitrag nowości: 1129020696.388035.101440g47g2000cwa. googlegroups. gt Hi, ja używałem. Matlab funkcji, aby znaleźć średnią w simulink Cześć Używam matalb i simulink. Teraz chcę napisać funkcję w Simulink. Dodałem blok funkcji matalb w moim modelu. Teraz chcę wziąć wartość z wejściowych i znaleźć średnią pf ostatnich sześciu wartości przychodzących jako wejście. Proszę pomóż mi. Z góry dziękuję. Czy jest cel, aby dowiedzieć się, jak włączyć funkcję MATLAB do programu Simulink lub wykonać obliczenia uśrednione Jeśli poprzedni, spójrz na doc dla bloku funkcyjnego Embedded MATLAB (ze szczególnym uwzględnieniem bitów o zmiennych ciągłych) lub lepiej nadal czytać Jak napisać dokumentacje S-Funkcje. Zadzwoń do Matlab funkcji z mex (wejście funkcji matlab jest ciągiem) Oto mój kod mex: void mexFunction (int nlhs, mxArray plhs, int nrhs, const mxArray prhs) utworzyć wskaźnik mxArray mxArray mxerr copy errBuff do mxArray mxerr mxCreateString (errBuff) inicjuje mxArray z errBuff char array, powrót do wywołania wskaźnika matlab function mexCallMATLAB (0, NULL, 1, mxerr, quoterrorCatcherquot) niszczy mxArray mxDestroyArray (mxerr) niszuje mxArray printf (quotdestroyed mex arraynquot) koniec błędu mexFunction akceptuje string inp. Simulink s-function: Czy istnieje sposób poznać porządek wykonania wewnątrz funkcji s Mam wątpliwości, że gdy simulink sprawdza zlecenie wykonania, to nie będzie dostępne z s-funkcji. Chcę tylko wiedzieć, czy się mylę. Mam nadzieję. - juha ps. Zlecenie wykonania (lub kolejność sortowania) jest sprawdzane na początku symulacji, jeśli jest zaznaczone ustawienie formatu menu-elementu simulink-gtexecution. Simulink, S-funkcje Wywoływanie biblioteki Lapac z biblioteki wywoływanej przez funkcję S Cześć użytkownikom Simulink, rozwijam niektóre funkcje C-S, które wywołują zewnętrzną bibliotekę C dla obliczeń fizycznych. Eksport biblioteki jest zgodny z głównymi metodami środowiska wykonawczego. (fragment z pliku nagłówka biblioteki :) declspec (dllexport) statyczny MyPhisicalBlock create (void) declspec (dllexport) void setparameters (double foo, double bar) declspec (dllexport) void wyjscia (const double const in1, double out1, double out2r) declspec (dllexport) void derivatives (c. Simulink quotS-functionquots dynamiczne łączenie z zwykłą funkcją C Hi, Czy można pisać konwencjonalne funkcje C, zebrać je jako bibliotekę (może 39dll39 w systemie Windows) a następnie powiązać je z S Przykładowo, istnieje prosty specjalny filtr FIR, zaimplementowany jako standardowa funkcja C-, która będzie używana przez metodę wywołania zwrotnego 39mdlOutput39 różnych funkcji S, implementujących różne klony Simulink. jakikolwiek sposób, aby ta funkcja mogła być współużytkowana przez wszystkie te funkcje S. Simulink 39Moving średnio 39 równoważne kod w Matlab Dear All, napisałem 39Moving średnia39 kod w osadzony blok funkcji matlab, ale staram się zrobić th to samo, ale z dynamicznym rozmiarem buforu. Wymagana logika średniej ruchomej to: (nie jest to kod, ale jest to tylko logika kodu MATLAB powinna wyglądać) n (długość bufora) okrągły (fsf0) fs 1KHz nie może być gt gt fs10 Następnie n okrągły ( 100090) 11 n2 gt n, ale n2 jest potęgą 2. Tablica xn2, yn2 Wyczyść całą tablicę x. X01 impuls jednostkowy Dla (i0, i lt) yiBufferSum (xi) jednostka odpowiedzi impulsu końcówki Co i. S Funkcje lub bloki funkcyjne Matlab Witam jestem inżynierem elektroniki. Interesuje się użyciem Simulink. Próbuję zrobić FFT wewnątrz bloku funkcyjnego S (jestem nowy dla simulink, ale mają pewne doświadczenie z matlab). Somone proszę poprowadzić mnie na to Pozdrowienia Aravind Istnieje blok FFT w Bloku Sygnał Processing jest masz do niego dostęp. W innym przypadku można użyć bloku MATLAB Fcn lub S-Function. Zakładając, że sygnał wejściowy jest oparty na próbce (tj. Skalar w każdym kroku czasowym), to pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, jest buforowanie sygnału we właściwym wektora długości przed wykonaniem fft. W obrębie funkcji S. Problem z 64-bitowymi portami S-funkcji MatlabSimulink I39m uczenia się s-funkcji i pisania kodu TLC dla simulink i zauważyłem, że 64-bitowe matlab generuje porty wejściowe inaczej w 64-bitowym środowisku. Kiedy załaduję s-function z przykładu dostarczonego przez matlab w 32-bitowym środowisku matematycznym 2009b w następujący sposób: 1 edit (matlabroot, 39toolboxsimulinksimdemossimfeaturestlccsfunmultiport. tlc39) edit (matlabroot, 39toolboxsimulinksimdemossimfeaturessrcsfunmultiport. c39) To daje mi blok z trzema portami wejściowymi . Jednakże, jeśli próbuję załadować ten blok s-function w matlab 64-bitowy 2009b, to. MATLAB Function Block lub S Funkcja Witam wszystkich, zastanawiałem się, czy jeden z ekspertów tam może rzucić trochę światła na następujące pytanie dla mnie: Mam szczegółową procedurę integracji numerycznej kodowane w MATLAB, który symuluje zachowanie silnika indukcyjnego. Jest to model matematyczny modelu maszyn elektrycznych o bardzo wysokim poziomie, który rozwiązuje zestaw równań różniczkowych opisujących zachowanie maszyny w czasie przejścia procedury iteracyjnej (na podstawie linii kodowania procedury rozwiązania dla każdego równania różniczkowego z użyciem reguły Eulera i wstawienie ich do pętli for tiem progresji). Chciałbym zintegrować ten model. indeksowania wektorowe z funkcji Simulink's MATLAB bloków Witam ponownie, I39m próbuje indeksowania wektora przy użyciu jednego z wejść z Simulink 39MATLAB Function39 blok. Moja funkcja MATLAB jest następująca: funkcja y fcn (sekt, sek0, vdc), reg, vdc, vr, vvr) kodegen if sect sect0 h get (gcf, 39UserData39) set (h (sect), 39Visible39,39on39) end yvdc koniec Błąd otrzymany za próbę użycia wejścia blokowego 39sect39 do indeksu 39h39 jest następujący: Subscripting do mxArray nie jest obsługiwany. Funkcja 39Space Vector PWM Przemiennik indukcyjny VSI Silnik DriveSVM generatorMATLAB Functi. SMA (Simple Moving Average) wewnątrz gnuplot, TYLKO JAKO OSTATNIE ośrodek Hello, zastanawiałam się, czy mogę opublikować to lub nie przez jakiś czas, ale postanowiłem to zrobić. Zazwyczaj jest to zła praktyka, aby nadużywać narzędzi, których nie mają być, więc używaj tylko w zacięciu. Jest to prawie zawsze dobry pomysł, aby obliczyć SMA w coś takiego jak Perl przed dostarczeniem danych do gnuplot, zaufaj mi. Właśnie przełączałem się na taką implementację sam -) Ale jeśli lubisz hacking i inline bałagan kodu, tutaj jest skrypt bash, który generuje kod gnuplot dla SMA z 2 do 53 pojemników (z powodu ograniczeń alfabetu można przedłużyć). githubthinropefixedsensor. Konwertowanie równań w Matlab do bloków Simulink przy użyciu funkcji S Hi wszyscy, Jak wiadomo Simulink jest capbale solvinf drugiego rzędu równań różniczkowych numerycznie. Na przykład xquotf (x, x39) można rozwiązać poprzez rysowanie diagramów blokowych, które dotyczą x i x39 do xquot. Wtedy możemy je rozwiązać. Mam mnóstwo ODE, które są bardzo długie i bloczki zajmują dużo czasu (prawie niemożliwe) z powodu ogromnych wyrażeń, jakie mam. Czy znasz jakiś sposób na konwertowanie równań w Matlab do 39Simulink Blocks39 używając na przykład S-Funkcje Mam na myśli może S-funkcja konwertować równania blokować Jak bardzo doceniam swoją odpowiedź. Cześć. Matlab comiler i prosta funkcja matlab Próbuję utworzyć exe z funkcji matlab, która podwaja liczbę podasz. funkcja matlab: test. m function output test (number) zwraca podwójną liczbę wejściową wyjściową 2number disp (output) uruchamia kompilator matlab w wierszu polecenia: mcc - mv test. m z wynikiem exe: test. exe Jednak gdy go uruchomię w wierszu polecenia DOS: test 1 Zwracam wartość 98. Myślę, że być może był to jakiś ósemkowy opis wyjściowy, ale 98 oct nie jest 2 razy po przecinku. Inne wyniki zwrócono: C: Documents and SettingsalexDesktoplighttransFrank Test pracy. Jak dodać opcję solver w funkcji s-Simulink Mam system opisany w równaniach różniczkowych i mam do wyboru opcje w rozwiązaniu równa różniczkowych i włączono go do bloku funkcyjnego s i umieścić go w Simulink. Oto moje opcje i opcje oderwania odesetu (39Mass39, xumass, 39MassSingular39,39yes39,39MStateDependence39,39strong39) odeset (39MaxStep39,391e-339) odeset (39RelTol39,1e-3,39AbsTol39,1e-3) domena 0: 1e-4 : 8 t, yode23 (xueq, domena, 0zeros (7,1), opcje) Jednak nie wiem, gdzie dodać opcje do symulacji. Pl. Konwertowanie równań w Matlab do bloków Simulink przy użyciu S-Function 4 Witam wszystkich, Jak wiesz, Simulink jest capbale solvinf drugiego rzędu równań różniczkowych numerycznie. Na przykład xquotf (x, x39) można rozwiązać poprzez rysowanie diagramów blokowych, które dotyczą x i x39 do xquot. Wtedy możemy je rozwiązać. Mam mnóstwo ODE, które są bardzo długie i bloczki zajmują dużo czasu (prawie niemożliwe) z powodu ogromnych wyrażeń, jakie mam. Czy znasz jakiś sposób na konwertowanie równań w Matlab do 39Simulink Blocks39 używając na przykład S-Funkcje Mam na myśli może S-funkcja konwertować równania do blokowania Jak bardzo wdzięczny. Konwertowanie równań w Matlab do Simulink bloków przy użyciu S-Function 2 Hi everyone, Jak wiadomo Simulink jest capbale solvinf drugiego rzędu równań różniczkowych numerycznie. Na przykład xquotf (x, x39) można rozwiązać poprzez rysowanie diagramów blokowych, które dotyczą x i x39 do xquot. Wtedy możemy je rozwiązać. Mam mnóstwo ODE, które są bardzo długie i bloczki zajmują dużo czasu (prawie niemożliwe) z powodu ogromnych wyrażeń, jakie mam. Czy znasz jakiś sposób na konwertowanie równań w Matlab do 39Simulink Blocks39 używając na przykład S-Funkcje Mam na myśli można S-funkcji konwertować równania blokować Jak bardzo doceniam. MATLAB, Simple moving average. MATLAB gtgt Prosta średnia ruchoma. przez: Daniel raquo Mon, 04 May 2009 16:11:01 GMT Jak mogę zaimplementować bardzo prostą średnią ruchową dla macierzy, którą chcę przetestować przez każdy element mojej matrycy i zastąpić każdy element średnią z samego siebie i 8 elementów otaczających to (tzn. chcę zaimplementować średnią ruchomej macierzy 3x3). Jestem pewien, że mam prawidłowo skonfigurowaną pętlę, jednak nie jestem pewien dokładnie, jakiej funkcji powinienem użyć, aby faktycznie zaimplementować średnią. Próbowałem używać różnych funkcji, takich jak filter2 i conv2, ale nie jestem pewien, czy jestem na dobrej drodze. Jeśli którakolwiek z tych funkcji jest właściwie przydatna, czy ktoś mi o tym wytłumaczyłby w kontekście mojej pożądanej średniej ruchomej, doceniam twoją pomoc. MATLAB gtgt Prosta średnia ruchoma. Nasser Abbasi raquo poniedziałek, 04 maja 2009 18:05:27 GMT A (19) (3) średni filtr Marka (5) conv2 (B, A, samo) MATLAB gtgt Proste średnie kroczące. Daniel raquo pon, 04 maja 2009 18:56:01 GMT Dziękujemy za odpowiedź. Właściwie przeczytałem odpowiednią sekcję w dokumentacji pomocy, podczas gdy ja czekałem i odpowiadałam na własne pytanie, na co powinienem najpierw patrzeć tam następnym razem. Ponownie dziękuję bardzo za pomocliwą Moving Average (SMA) w Simulink S-function im próbuje obliczyć SMA różnych wyjść, które dostałem z bloku Real-time Simulink. Jest tam blok WMA (Weighted Moving Average) w Bibliotece Simulink, który może mi pozwolić, co w połączeniu z wyjściem, które muszę przeciętnie, może dać wynik, jaki im szuka. Problem polega na tym, że jest to ważona nie zwykła średnia ruchoma. Próbowałem umieścić wszystkie ciężary równe 1 (co daje SMA), ale w tym celu muszę znać liczbę punktów w każdym cyklu. Problem polega na tym, że liczba punktów w każdym cyklu różni się w zależności od określonego parametru w kodzie, więc WMA jest bezużyteczny, ponieważ dunno liczba punktów w każdym cyklu próbowałem go kodować ręcznie, najpierw w Matlab C, ive to następujące Kod: Count0 bieg0 head0 j1 klength (Moment obrotowy) SolverFTS50e-6 Czas ustawiania rozrusznika Krok w parametrach konfiguracji ModelFTS1 (6N) ustalony wewnątrz kodu w zależności od N (prędkość obrotowa silnika), jeśli (Count lt nbmax) działa (biegnie (Count-1) (i)) Count else head (j) Moment obrotowy (Count-int16 (nbmax)) running run (tail (i) - head (j)) nbmax jj1 Ten kod działa dość dobrze na Matlabie, ale potrzebowałem kodu w S blok funkcyjny Simulink. Próbowałem wszystkiego, aby móc zdefiniować wektor lub wskaźnik, który pozwala mi zapamiętać wartości wyjściowe, które muszą być uśrednione, ale to nie działa. Wszelka pomoc dotycząca konwersji tego kodu do kodu Simulink funkcji S będzie mile widziana Możesz myśleć o liście obserwowanych jako wątki, które masz zakładkę. Możesz dodać tagi, autorów, wątki, a nawet wyniki wyszukiwania do listy obserwacyjnej. W ten sposób możesz łatwo śledzić tematy, na które jesteś zainteresowany. Aby wyświetlić listę z zegarkami, kliknij link Mój link do czytnika wiadomości. Aby dodać elementy do listy obserwacyjnej, kliknij na link do cytatu, aby obejrzeć link pod listą na dole każdej strony. Jak dodać element do listy obserwacyjnej Aby dodać kryteria wyszukiwania do listy obserwacyjnej, wyszukaj żądany termin w polu wyszukiwania. Kliknąć na Dodajdodaj to wyszukiwanie do mojego linku podglądu listy obserwacji na stronie wyników wyszukiwania. Możesz też dodać tag do listy obserwacyjnej, wyszukując tag z dyrektywą quottag: tagnamequot, gdzie zmienna to nazwa tagu, który chcesz oglądać. Aby dodać autora do listy obserwacyjnej, przejdź na stronę profilu autora i kliknij link Dodaj ten autorek do mojego linku podglądu listy obserwowanych na górze strony. Możesz także dodać autora do listy obserwacyjnej, przechodząc do wątku, który autor napisał do i klikając na linkNagnij tego autora do mojego linku listy obserwacyjnej. Zostaniesz powiadomiony, gdy autor utworzy post. Aby dodać wątek do listy obserwacyjnej, przejdź na stronę wątku i kliknij przycisk Dodaj ten wątek do mojego linku podglądu listy obserwowanych u góry strony. Informacje o grupach dyskusyjnych, newsreaders i MATLAB Centralie Co to są grupy dyskusyjne Grupy dyskusyjne są ogólnoświatowym forum, które jest otwarte dla wszystkich. Grupy dyskusyjne są używane do omawiania ogromnego zakresu tematów, ogłaszania ogłoszeń i plików handlowych. Dyskusje są gwintowane lub pogrupowane w taki sposób, aby można było przeczytać wysłaną wiadomość i wszystkie jej odpowiedzi w kolejności chronologicznej. Ułatwia to śledzenie wątku rozmowy i sprawdzenie, co zostało powiedziane przed wysłaniem własnej odpowiedzi lub dokonanie nowego wpisu. Treść grupy dyskusyjnej jest rozpowszechniana przez serwery prowadzone przez różne organizacje w Internecie. Komunikaty są wymieniane i zarządzane za pomocą standardowych protokołów. Żadna pojedyncza jednostka nie zgłosiła się do grup dyskusyjnych. Istnieją tysiące grup dyskusyjnych, z których każdy odnosi się do jednego tematu lub obszaru zainteresowania. Centralny czytnik kanałów MATLAB publikuje i wyświetla komunikaty w grupie dyskusyjnej comp. soft-sys. matlab. Jak czytać lub publikować w grupach dyskusyjnych Możesz używać zintegrowanego czytnika wiadomości w witrynie internetowej MATLAB Central, aby przeczytać i publikować wiadomości w tej grupie dyskusyjnej. MATLAB Central jest obsługiwany przez MathWorks. Wiadomości wysłane przez Centralny czytnik kanałów MATLAB są widoczne dla wszystkich przy użyciu grup dyskusyjnych, niezależnie od tego, jak mają dostęp do grup dyskusyjnych. Istnieje kilka zalet korzystania z programu MATLAB Central. Jedno konto Twoje konto MATLAB Central jest powiązane z kontem MathWorks dla łatwego dostępu. Użyj adresu e-mail swojego wyboru Centralny czytnik kanałów MATLAB umożliwia definiowanie alternatywnego adresu e-mail jako adresu księgowania, unikając bałaganu w podstawowej skrzynce pocztowej i zmniejszając spam. Spam Control Większość wiadomości grup dyskusyjnych jest filtrowana przez Centralny czytnik MATLAB. Tagowanie wiadomości może być oznaczone odpowiednią etykietą przez każdego zalogowanego użytkownika. Tagi mogą służyć jako słowa kluczowe, aby znaleźć określone pliki zainteresowań lub jako sposób na zakwalifikowanie Twoich zaksięgowanych wpisów. Możesz zechcieć pozwolić innym osobom wyświetlać tagi, a także wyświetlać lub wyszukiwać tagi others.2quo, jak również całość społeczności. Oznaczanie umożliwia wyświetlanie zarówno dużych trendów, jak i mniejszych, bardziej niejasnych pomysłów i aplikacji. Listy oglądające Konfigurowanie list watchlistów pozwala otrzymywać powiadomienia o aktualizacjach dokonanych w publikacjach wybranych przez autora, wątek lub dowolną zmienną wyszukiwania. Twoje powiadomienia o liście obserwacyjnej mogą być wysyłane pocztą elektroniczną (codziennie w formie zwykłego lub zwykłego), wyświetlane w My Newsreader lub wysyłane za pośrednictwem kanału RSS. Inne sposoby uzyskiwania dostępu do grup dyskusyjnych Użyj programu do czytania wiadomości w szkole, pracodawcy lub dostawcy usług internetowych Zapłacić za dostęp do grupy dyskusyjnej od komercyjnego dostawcy Użyj Grup dyskusyjnych Google Mathforum. org udostępnia przeglądarkę z dostępem do grupy dyskusyjnej comp. soft sys. matlab Uruchom własne serwer. Aby uzyskać typowe instrukcje, zobacz: slyckng. phppage2 Wybierz dokument KrajDokumentacja Oszczędzanie i zapisywanie obiektów saveObjectImpl definiuje, jakie wartości właściwości i stanu są zapisywane w pliku MAT podczas wywoływania zapisywania na tym obiekcie. Jeśli nie zdefiniujesz metody saveObjectImpl dla Twojej klasy obiektów System, zostaną zachowane tylko właściwości i właściwości publiczne z atrybutem DiscreteState. Zapisz stan obiektu tylko wtedy, gdy obiekt jest zablokowany. Podczas ładowania zapisanego obiektu obiekt ładuje się w tym stanie zablokowanym. W tym obiekcie System współczynniki filtru są zapisywane, jeśli obiekt jest zablokowany. loadObjectImpl definiuje, jakie wartości właściwości obiektu systemowego i stanu są ładowane podczas ładowania pliku MAT. loadObjectImpl powinien odpowiadać twojemu saveObjectImpl, aby upewnić się, że wszystkie zapisane właściwości i dane są załadowane. Uwaga: w tej metodzie należy ustawić opcję Dostęp chroniony. Obiekt systemowy Użycie w programie MATLAB Ten przykład używa obiektu System do usuwania zakłóceń z hałasu sekwencji impulsów. Długość średniej ruchomych filtrów wynosi 30 próbek. Jeśli używasz predefiniowanego dspdemo. MovingAverageFilter. zastąpić nazwę MovingAverageFilter w konstruktorze klasy, na przykład moveAverageFilter dspdemo. MovingAverageFilter (WindowLength, 30). Metody dostosowywania Simulink Musisz zdefiniować kilka dodatkowych metod, aby móc korzystać z obiektu System w bloku Simulink MATLAB. Metody te nie są wymagane, jeśli obiekt MATLAB jest używany tylko w systemie. getOutputSizeImpl zwraca rozmiary każdego portu wyjściowego. W przypadku obiektów systemowych z jednym wejściem i jednym wyjściem oraz gdzie mają być takie same wielkości wejściowe i wyjściowe, nie trzeba implementować tej metody. W przypadku programu MovingAverageFilter. jest jedno wejście i wyjście, a rozmiar każdego z nich jest taki sam. Dlatego usunąć tę metodę z definicji klasy MovingAverageFilter. getDiscreteStateSpecificationImpl zwraca rozmiar, typ danych i złożoność właściwości. Ta właściwość musi być własnością dyskretną. Musisz zdefiniować tę metodę, jeśli obiekt System ma właściwości typu dyskretnego i jest używany w bloku MATLAB System. W tym przykładzie metoda jest używana do definiowania właściwości State. Wybierz swój kraj

No comments:

Post a Comment