Saturday 23 December 2017

My forex historia


Temat: Moja historia forex Moja historia forex Witam, jestem forex handlowcem z około sześciu lat doświadczenia. Zacząłem forex trading ponieważ przeczytałem o tym i odkryłem, że miał ogromne możliwości inwestycyjne, jednak nie w pełni zrozumiałem ryzyko, ani dynamiki rynku forex. Z bardzo prostym treningiem wskoczyłem do obrotu na żywo, a rynek walutowy wcale mnie nie oszczędził. Straciłem prawie wszystko, co uratowałem, i pieniądze innych ludzi. Nie zrezygnowałem, ponieważ coś wewnątrz mnie mówił mi, że to biznes (forex) jest naprawdę realny. W tej chwili miałem wątpliwości, więc ponownie zacząłem proces uczenia się, tym razem bardziej zaawansowany niż kiedy zacząłem. Po tym szkoleniu zdałem sobie sprawę, że było dużo, o czym nie wiedziałem przed pierwszą próbą. Udało mi się rozpocząć inne konto na żywo, tym razem byłem o wiele bardziej skuteczny niż w mojej pierwszej próbie (przynajmniej nie wyrzuciłam konta). Nie zarabiałem zbyt wiele, wygrałbym, stracił, wygrał, potem znowu przegrywał i tak dalej. Zacząłem pracować nad niektórymi strategiami i dynamiką rynku. Moje badania się opłaciły, ponieważ dostałem jedną strategię od skarpetek, które wydawały się prawie zawsze działać. Powiedziałem sobie: TO JEST GRAŁĘ. Założyłem konto na żywo z 102 i robiłem prawie 100 tygodniowo. Brakowało mi 100 wycofań co tydzień, aż w 2009 r., Kiedy zacząłem wyrąbać niezwyciężony, zarobiłem ponad 1000 zysków, zacząłem używać 20pip na 1000 kont. To dobrze od jakiegoś czasu i zacząłem czuć się jak George Soros, kiedy pewnego dnia byłem arogantem, aby nie patrzeć, co dzieje się z podstawowymi publikacjami, dołączyłam do handlu ze zwykłym aroganckim, zawsze powinienem wygrać postawę. Aby wyciąć długą historię krótkookresową, zetknąłam to konto w ciągu 3 minut. Stałem się bardzo upokorzony, ale nie zdruzgotany, ponieważ w rzeczywistości wycofałem się ponad 1000, od 102 zacząłem. Wróciłem do tablicy. Do mojego arsenału dodałem strategie zarządzania ryzykiem. Prawda jest taka, że ​​moje liczne błędy forex sprawiły, że byłem bardziej doświadczonym i konserwatywnym przedsiębiorcą. Teraz handluje tylko wykresem 4 godzin EURUSD. Studiowałem i opanowałem to tak dobrze. Opracowałem bardzo silne podejście do handlu, które wygrywało co najmniej 8 w każdej z 10 transakcji (z dobrym zarządzaniem ryzykiem). Mam nadzieję, że inwestorzy forex mogą śledzić mnie na PAMM używam Insta forex i moje imię na PAMM to FOREX ACCOUNT MANAGER Dziękujemy za wsparcie FOREX ACCOUNT MANAGER (profedu2001) Ostatnio edytowane przez profedu2001 10-22-2017 w 04:39. Zarejestrować Oct 2017 Posty 43 Wydaje się, że youu miał wystarczająco dużo doświadczenia I'm newbie to było tylko kilka miesięcy robienia handlu forex Zacząłem od 100 a teraz mam około 125 jak mam zarządzanie moje konto i nie stracił tak daleko, ale jestem nie uzyskiwanie zysku pls porady na temat strategii ur może być to pomoże mi zarobić trochę pieniędzy wiele Dziękujemy za odwiedzenie strony Oct 2017 Lokalizacja Lagos postów 20 Jest 125 lub 125 Data dołączenia Oct 2017 Posty 43 To jest 125.00 nie w i obecnie mam Mam 5 zamówień otwiera się i są one w meinus, ale wierzę, że będą w plus wkrótce w ciągu kilku minut lub może godzin. Czy możesz mi powiedzieć o strategii handlowej ur pls Dołącz do Oct 2017 Lokalizacja Lagos Postów 20 Jak długo zabrał Cię do 25 zysku i jaki rozmiar partii robi normalnie używać dla Twojej transakcji To pozwoli mi naprawdę zrozumieć, co możesz potrzebować dokładnie. Zarejestrować Oct 2017 Posty 43 konto. mikro AC, handlu z 0,01 partie kiedyś 0,05 zajęło to około 2 miesięcy, aby uzyskać 25,00 jak ja też robi pracę. Straciłem jednak pracę kilka dni temu, więc robię to teraz na pełny etat. Zarejestrowany Oct 2017 Położenie Lagos Posty 20 Ok. Przede wszystkim zrobiłeś świetną robotę z Twoim kontem, co oznacza, że ​​25 nie jest żadnym wyczynem, jednakże wspomniałeś, że masz około 5 transakcji i moje obliczenia, masz średnio 0,05 partii otwarte. Oznacza to w prosty sposób, że jeśli każda z Twoich transakcji przeniosła się -100 pipsów (w zależności od dźwigni), Twoje konto będzie puste (niech to się nie powtórzy). Trzeba się nauczyć, jak radzić sobie z ryzykiem. Po drugie, aby skutecznie sprzedawać forex na pełny etat, myślę, że potrzebujesz więcej niż 100, a więc nie mieszaj swoich decyzji handlowych z emocjami dotyczącymi nawracających rachunków (co może doprowadzić cię do poważnego nacisku i wszystko może się zdarzyć) Po trzecie, nie spodziewaj się, aby znaleźć strategię świętego graala w handlu forex, znajdziesz bardzo dobre strategie wokół, ale poszukaj tego, który wygrywa więcej niż straty. Rynek forex jest prawie nieprzewidywalny, więc musisz nauczyć się jak najwięcej cytatów, tak bezpiecznie jak to możliwe. Wreszcie używam tylko trzech prostych wskaźników, a mianowicie Moje oczy (Aby zlokalizować poziomy wsparcia i poziomy ressistance). Średnia ruchoma i RSI. Korzystam również z narzędzia, które pomaga mi liczyć fale. Zacznijmy od optymalizacji ryzyka, thats najważniejszego aspektu handlu Dołącz do Oct Oct 2017 Posty 43 Na szczęście udało mi się zamknąć moje 3 transakcje z pewnym zyskiem (bardzo małe, ponieważ nie ryzykuję i chwyć co otrzymam). To było ponad 2 miesiące handlu, ale wciąż nie jestem w stanie wyciągnąć dokładnego wsparcia i oporu I również korzystać z RSI też i mój czas obrotu jest 1 mnt do kilku godzin By the way dziękuję bardzo za radę ur spojrzę w tym. Chodź, aby uzyskać więcej wskazówek dotyczących linii trendu. Zarejestrowany Nov 2017 Posty 0 Originally Posted by profedu2001 Witam, jestem forex handlowca z około sześciu lat doświadczenia. Zacząłem forex trading ponieważ przeczytałem o tym i odkryłem, że miał ogromne możliwości inwestycyjne, jednak nie w pełni zrozumiałem związane z tym ryzyko, ani dynamika rynku forex. Z bardzo prostym treningiem wskoczyłem do obrotu na żywo, a rynek walutowy wcale mnie nie oszczędził. Straciłem prawie wszystko, co uratowałem, i pieniądze innych ludzi. Nie zrezygnowałem, ponieważ coś wewnątrz mnie mówił mi, że to biznes (forex) jest naprawdę realny. W tej chwili miałem wątpliwości, więc ponownie zacząłem proces uczenia się, tym razem bardziej zaawansowany niż kiedy zacząłem. Po tym szkoleniu zdałem sobie sprawę, że było dużo, o czym nie wiedziałem przed pierwszą próbą. Udało mi się rozpocząć inne konto na żywo, tym razem byłem o wiele bardziej skuteczny niż w mojej pierwszej próbie (przynajmniej nie wyrzuciłam konta). Nie zarabiałem zbyt wiele, wygrałbym, stracił, wygrał, potem znowu przegrywał i tak dalej. Zacząłem pracować nad niektórymi strategiami i dynamiką rynku. Moje badania się opłaciły, ponieważ dostałem jedną strategię od skarpetek, które wydawały się prawie zawsze działać. Powiedziałem sobie: TO JEST GRAŁĘ. Założyłem konto na żywo z 102 i robiłem prawie 100 tygodniowo. Brakowało mi 100 wycofań co tydzień, aż w 2009 r., Kiedy zacząłem wyrąbać niezwyciężony, zarobiłem ponad 1000 zysków, zacząłem używać 20pip na 1000 kont. To dobrze od jakiegoś czasu i zacząłem czuć się jak George Soros, kiedy pewnego dnia byłem arogantem, aby nie patrzeć, co dzieje się z podstawowymi publikacjami, dołączyłam do handlu ze zwykłym aroganckim, zawsze powinienem wygrać postawę. Aby wyciąć długą historię krótkookresową, zetknąłam to konto w ciągu 3 minut. Stałem się bardzo upokorzony, ale nie zdruzgotany, ponieważ w rzeczywistości wycofałem się ponad 1000, od 102 zacząłem. Wróciłem do tablicy. Do mojego arsenału dodałem strategie zarządzania ryzykiem. Prawda jest taka, że ​​moje liczne błędy forex sprawiły, że byłem bardziej doświadczonym i konserwatywnym przedsiębiorcą. Teraz handluje tylko wykresem 4 godzin EURUSD. Studiowałem i opanowałem to tak dobrze. Opracowałem bardzo silne podejście do handlu, które wygrywało co najmniej 8 w każdej z 10 transakcji (z dobrym zarządzaniem ryzykiem). Mam nadzieję, że inwestorzy forex mogą śledzić mnie na PAMM używam Insta forex a moje imię na PAMM to FOREX ACCOUNT MANAGER Dziękujemy za wsparcie FOREX ACCOUNT MANAGER (profedu2001) Aby otworzyć konto PAMM, musisz zdobyć jakieś (np. CTA lub CPO) Jeśli tak, pod jaką jurysdykcją działasz jako Money Manager (USA, Wielka Brytania lub inne) I czy mógłbyś wskazać źródło prawne, które opisuje przepisy dotyczące wymaganego pozwolenia aby móc legalnie zarządzać pieniędzmi przy użyciu konta PAMM. Moja historia Forex Witamy w mojej historii Forex Ten blog został stworzony w celu monitorowania mojego konta handlowego. Mam na celu zaktualizowanie oceny tego konta i zapisanie go na stronie internetowej, aby pomóc w podejmowaniu decyzji potencjalnych inwestorów. Istnieje kilka modułów o różnym ryzyku inwestycyjnym i ochronie kapitału, które zostały opisane bardziej szczegółowo na tych stronach. Poprzednie wyniki nie gwarantują przyszłego rozwoju. Inwestowanie niesie ryzyko utraty kapitału. W przypadku pytań don8217t skontaktuj się ze mną. Spójrz na moje własne wyniki tutaj. Nie przegap żadnej ważnej wiadomości i subskrybuj mój blog. Omar Eltoukhy - Moja historia Forex Wiele z was prawdopodobnie zobaczy kilka z tych samych kroków w swoim własnym narracji w tym, czego potrzebujesz, aby dostać się do tego, gdzie jesteś, niezależnie od miejsca, w którym faktycznie jest. Powiedziałbym, że moja historia jest przeciętnym człowiekiem, z pasją poświęconym znalezieniu sukcesu w czymś trudnym, nawet jeśli ci wokół niego powiedzieli, że nigdy nie będzie działał. Mam nadzieję, że się cieszysz, że zacząłem mój foray na forex po sprzątaniu w katastrofie 08. Zawsze miałem talent dla zapasów iw ciągu kilku krótkich miesięcy zgromadziłem wystarczającą ilość nasion, aby zacząć myśleć o tym, jak najlepiej to ująć używać. Widzisz, w tym momencie mojej podróży finansowej, opuściłem pogoń za prawdziwą karierą finansową, aby uciec od brzydkiej strony, ja moralnie nie mogłem się z tym zmierzyć. Widziałem okazję po tym, jak giełda potrzebowała trochę pieniędzy, ale moja strategia inwestowania w akcje zawsze polegała na wypadkach i dużych spadkach. To było świetnie, choć raz na dziesięć lat, ale chciałem poważniej powiedzieć o handlu w ogóle, trzymając się mojej pracy kierowniczej w niepowiązanej branży (mojej pracy dziennej). Widziałem reklamę dla pośrednika forex w CNBC, kiedy nadrabiałam jakieś wiadomości, a światło gasło. 24 godziny na dobę, pewnie byłam nocną. Tony dźwigni W ten sposób mogłabym się spieszyć Myślałem, że Fast-Paced Trading Like REAL day trading. SPRZEDANA, SPRZEDANA i SPRZEDANA. O tym czasie zarejestrowałem się na konto demonstracyjne i próbowałem się dowiedzieć o forex. Było tam trochę zasobów, ale wydawało się, że tak wiele się nauczyć, tylko po to, aby zrozumieć, co dzieje się z handlem. Potem dowiedziałem się o zautomatyzowanych strategiach handlowych (NIE EAs yet. this był właścicielem rzeczy na ten konkretny broker). Dodałem jeden do demo, a BAM .. jak 5 zdobyte w demo w ciągu kilku dni. Podobnie jak rząd USA. obliczając rosnące koszty domów przed biustem, sumowałem te liczby i zorientowałem, że jeżdżę Ferrari kilka miesięcy, TOPS Dlaczego nikt inny tego nie robił? Pieniądze nie mogły być takie proste. Więc naturalnie, jeźdząc wysoko na moich zyskach, i ignorując zakres, w jakim się wchodziłem, otworzyłem swój pierwszy KONTO NA ŻYWO, nie biorąc pod uwagę handlu dla samotności. Ale pośrednik, który otworzyłam na żywo, nie miałem tych zautomatyzowanych strategii handlowych. Co miałem robić. Zauważyłem, że nie wiedziałem nic o handlu dla siebie, a nawet o waluty io funkcjonowaniu rynku. Więc z powrotem do internetu poszedłem, szukając idealnego mostu między mną faktycznie ucząc się handlu i zarabiania pieniędzy od razu I znalazłem to. Lub pomyślałem. Tak, tam był, największy doradca eksperta na rynku ..OH i rozżarzone recenzje. TYLKO 149.00, jak mogłem to zrobić. Więc załadowałem ją i czekałem .. i czekałem .. i czekałem. Hmmm .. no trades. Nazywał się brokerem. Musieli być nimi. Przeczytaj instrukcje, wprowadzone w ustawieniach. Hmmm, a potem .. BAM, mój pierwszy TRADE LIVE. Po 15 minutach EurGbp przyniósł 5-procentowy zysk i pieniądze w banku. Następnego dnia zauważyłem, że EA kupiłem naprawdę tylko pracowałam jak dwie godziny dziennie. To nie było tak samo urocze, jak się spodziewałem. Tak, robił zyski, ale wydawało się, że BORING. Musiałem trochę sprężynować piłkę i sprawić, aby ten złoto pracował dla mnie. Zorientowałam się, że wszyscy inni głupcy są super konserwatywni. Więc zacząłem układać transakcje równoległe, gdy wystrzelił sygnał. A jeśli handel szedł przeciwko mnie, dodałam więcej do stanowiska. Pomimo tego, że nie miałam pojęcia, jaka była rzeczywistość wielkości partii, z którą korzystałem lub co ryzykowałem (chociaż dosłownie wzdrygam się teraz, aby myśleć o tym, co ryzykowałem), ufam coś, o czym nie wiedziałem, i zachowywał kolejność układania, w ciągu dwóch godzin dziennie handlu, co myślisz, zdarzyło się. PRAWA KWARTALNEGO BLOWNU. Yup, TRIPLED. Pomyślałem sobie, człowieku, muszę być naturalnie obdarowany tym. Już teraz łączę moje wyniki i stwierdziłem, że wcale nie jest miliarderem. Milioner za SURE przez kilka miesięcy. Byłem przekonany o tym. Chętnie się wszystkim wiedziałem o niesamowitej fortunie, jaką znalazłem, a nawet kilku przyjaciół kupił to samo i zrobił to, co zrobiłem. I na pewno tak szybko zarabiają pieniądze .. na .. tak, jak wiesz z własnego doświadczenia, rzeczywistość to nie ten obraz, który miałem w mojej głowie. Tam byłem, handlując sesją azjatycką, a handel UsdCadem wystrzelił na mój EA. Oczywiście położyłem handel równoległy. Później pozycje się rozciągnęły. Nie myślałem, tylko dodawaj więcej zamówień. Stanowisko nadal było przeciwko mnie. Więcej zamówień, które pomyślałem. Jeśli podobało mi się cena, to teraz zrobię zabicie. Cóż, cena nie odwróciła się i po kilku godzinach zobaczyłem handel EA zbliżył się do strat. Ta pojedyncza strata nie była wcale taka zła, ale transakcje na haczyku były negatywne jak SIXTY PERCENT OF MY ACCOUNT. Nie mogę ich zamknąć za straty. Po tym zarobiłem wszystkie te pieniądze. Naaahhhhhh, rynek się odwróci. W końcu zasnąłam między 6 a 6 rano od wyczerpania i stresu. Kiedy obudziłem się kilka godzin później .. WIADOMOŚĆ PROCESU MOJEJ KOLEJNOŚCI została wzbogacona w MARGIN CALL. Tak, prawie stracił całą rzecz. ZNISZCZONY. To samo stało się mojemu przyjacielowi, ponieważ używali tej samej techniki, a oni i wszyscy inni z tego punktu mówili mi, że handel nie był w stanie odnieść sukcesu. Prawie nazywałam to samo siebie. Zrobiłem sobie przerwę (jeden z wielu, które miało nastąpić wraz z wieloma porażkami), ale zdecydowałem się na konia, choć tym razem poznałem się na handlu. Więc rozpoczął się mój etap przeskakiwania systemu. Kupiłem wszystko i nic, co wydawało się 12-way legit. Kursy, EA, systemy ręczne, TY NAZWISKO. To było prawie uzależnienie. Nie mogłem przejść przez miesiąc, nie kupując najnowszej i największej rzeczy na rynku. W tym czasie dowiedziałem się, że większość rzeczy sprzedawanych w Internecie za forex to całkowite śmieci, a głównie oszustwa. Było kilka klejnotów w surowej choć. Dostałem kilka systemów Dean Saunders, w tym LMT i wydawało się, że to działa naprawdę dobrze, kiedy to się sprawdziło, ale nie mogłem się na to zgodzić. Niebawem miałem wrażenie, że Forex Mentor Pro został stworzony jako sposób dla użytkowników LMT, aby dowiedzieć się więcej o forex i lepiej się z nim handlował. W krokach Marc Walton uczyć części. Oczywiście koncepcja FXMP znacznie się rozwinęła z czasem na naprawdę forex TEACH, a nie tylko sprzedać system. W końcu zacząłem się uczyć. W końcu zacząłem widzieć światło. Ale nie byłem jeszcze tam. W tym czasie wciąż nie straciłem mojej miłości do ekspertów doradców (EA) ani zautomatyzowanych systemów, które trafiają na MT4. Nadal je kupowałem i testowałem. Mam tendencję do podniecenia i odejścia, a kiedy znalazłem coś, co naprawdę mi się podobało, chciałbym wysłać Marcowi mini przeglądu, aby zobaczyć, co on o tym myśli. Po pewnym czasie zachęcił mnie do rozpoczęcia testowania produktów w znacznie bardziej ustrukturyzowany sposób. Współpracowaliśmy razem i stwierdziłem, że z jego mentoringiem nie tylko robiłem duże kroki w swoim własnym handlu, ale także swoją wiedzę EA. Aby podziękować, postanowiłem poważnie podejmować testy i wypróbowywać EAs. Byłbym pracownikiem handlowym mającym na celu odsłonięcie kompletnego śmieci z niektórych produktów, które miały szansę odnieść sukces. Czułem, że to mój obowiązek pomagać innym, jak ja, trzymać się z dala od rozbójników. Wszystko działo się świetnie aż do wielkiego zabicia MRL na Halloween 11. To naprawdę wydobyło wiatr z moich żagli. Po 300 zysku w dość krótkim czasie, moje teraz znacznie większe konto zostało zgrane w ciągu 12 godzin i straciłem 50 z całej rzeczy. Nie byłem jedyną, ale zdałem sobie sprawę, że krajobraz zmienił się. Już nie było łatwym, aby handel detaliczny po prostu wycofał zyski z rynku bez pośredników i dostawców płynności robi coś na ten temat. Wtyczka brokera, którą broker może manipulować i przepisywać rynek w czasie rzeczywistym do terminala, jest najlepszą opcją na kolejny dzień, ale YIKES. Zrozumiałem, że lepiej polegam na ręcznym handlu niż moje EA. Po wielu pracach, pozostając w kontakcie z Marcem i Deanem, miałam okazję gościować gości, podczas gdy każdy z nich wziął urlop. Nie wykonałem wykształcenia systemu Deans, ale otrzymałem naprawdę dużą odpowiedź od wszystkich, gdy robiłem blog Marcsa. Zanim się o tym dowiedzieliśmy, ludzie dużo dużo pisali, aby mnie oddać, aby więcej. Myślę, że większość ludzi wie i może czuć, że im tak jak oni, prosty facet, który śnił, że wszyscy mówili mi, że nie można. Ciągle mam wiele do nauki, ale to nie zmienia faktu, że aby zrobić to w tej grze, musisz odłożyć wiele licznych negatywności. Bez moich żon po tylu latach, kiedy chciałem wyjść z frustracji, prawdopodobnie bym to zrobił. Ale moja pasja do handlu i niezależność, jaką niesie ze sobą, popychały mnie przez rodziców, mówiąc, że jestem szalony, moi przyjaciele szydzą z mojej niemocy, by pić na przyjęciu i spieszyć się z domem dla londyńskiego otwartego, choć nie wiele. Teraz zdaję sobie sprawę, że wielki handel jest o sobie io ile można ćwiczyć dyscyplinę. Kiedyś goniłam systemy, teraz właśnie gonię. Jestem winien wiele sukcesu, muszę obaj Forex Mentor Pro, a zwłaszcza Marc Walton. Otworzyli dla mnie drzwi, które nie byłyby dostępne bez bardzo różnego majątku i dużo więcej pieniędzy. Oczywiście, opowiadana historia jest tylko częścią całego obrazu. Chciałem dzielić się częściami, które miały największy wpływ na mój handel i kim jestem. Wiele osób dziękuję, jest mnóstwo informacji i wielu wspaniałych ludzi. Nie bój się pytać. Nie bój się prowokować. I przede wszystkim, nie bój się trzymać się snów, które cenisz, bo jeśli będziesz ciągle naciskać, Będziesz tam dostać. Życzę Wam wszystkich wspaniałych świąt i Szczęśliwego Nowego Roku. Moi przyjaciele, zbliżamy się na progu innego roku. W tym roku z pewnością przyniesie własny zestaw wyzwań. Ponadto przyniesie to okazję. Nic nie warte jest po prostu podane nam, z wyjątkiem miłości. Życzę Wam wszystkim bardzo udanej podróży we własnej handlowej przygodzie i pamiętaj, aby nauczyć się od niepowodzeń, stając się inwestycjami w Twój sukces. Jeśli obecnie walczesz o podróż z forex, rozważyć przystąpienie do nas w ramach Forex Mentor Pro I i moich kolegów mentorów dołożymy wszelkich starań, aby pomóc Ci stać się skutecznymi przedsiębiorcami. Oto świetny artykuł, w którym szczegółowo omówione zostały zmagania większości przedsiębiorców za pośrednictwem amp, zarówno Marc, jak i ja zgadzamy się, że byliśmy tam i zrobiliśmy to, że 5 faz Forex Trader. Historia sukcesu na Forex: przedsiębiorca, który zarządzał blogiem CopyFX przedstawia nową kolumnę, nazywaną kwotami sukcesów. Kolumna powie o udanych handlowcach, którzy zdołali zarobić dobre pieniądze na Forex, a tych, których operacje handlowe pomogły im osiągnąć swoje cele. Kiedy wszystko zależy bezpośrednio od ciebie, najważniejszą rzeczą jest wierzyć w sukces Nigdy się nie poddawaj, nawet jeśli stracisz i straciłeś cały czas Jeśli czujesz się podejrzany o historie sukcesu na Forex, kiedy ktoś zaczyna handlować i podnosi się do wysokich wysokości i uznaj je za rodzaj science fiction lub Cinderella opowieści, wtedy będziesz bardzo zaskoczony. Wybitne wydarzenie odbyło się w RoboForex i może być ignorowane lub ukryte. Założyciel: nasz klient zaczął handlować tylko kilkoma setkami dolarów na swoim koncie, a za niecały rok miał więcej niż (sceptycy, oto pół miliona dolarów) Trzeba przyznać, że ta sprawa jest bardzo wyjątkowa, a my chciał usłyszeć o tym z własnych warg osoby, która dokonała tak fenomenalnego osiągnięcia. Poniżej znajdziesz nasz wywiad. - Vladimir, co zrobiłeś przed handlem i jak zacząłeś swoją karierę Forex Jakie masz motywację, z wyjątkiem zarabiania pieniędzy Przed rozpoczęciem handlu studiowałem w college'u. Dawno temu ściągałem różne aplikacje do mojego telefonu z jakiejś strony internetowej i zobaczyłem jeden, nazywany quotEarnings via Internetquot. Pobrałem go i zobaczyłem wiele różnych numerów, które szybko zastępowały siebie i nic nie rozumiały. Zainteresowałem się tym i zacząłem szukać więcej informacji na ten temat w Internecie. Nauczyłem się dość szybko, a w ciągu około dwóch tygodni otworzyłem prawdziwe konto z 2 000 rubli, które po dwóch dniach straciłem. Nie byłem jednak rozczarowany, wręcz przeciwnie, wzbudził moją ciekawość i zainteresowanie. Dla wielu przedsiębiorców Forex jest sposobem zarabiania pieniędzy, ale dla mnie początkowo było to hobby. To było naprawdę interesujące dla mnie. - Jak długo studiowałeś podstawy handlu, zanim zaczniesz wykazywać stabilne zyski, studiowałem je dość szybko, ale zacząłem wykazać stabilny zysk (to znaczy naprawdę stabilny) dopiero jesienią 2017 roku. I mój pierwszy zysk zrobiłem sześć miesięcy później po rozpoczęciu handlu na Forex, jesienią 2008 roku. To był czas kryzysu, kiedy można było fortunę. Jednak mój zysk w tym czasie nie był bardzo regularny. Zarobiłem tylko dwa razy w roku od 30 do 60 tysięcy rubli, a to wszystko. - Jak wybrano firmę RoboForex jako firmę maklerską Dlaczego nasza firma preferowała RoboForex od dłuższego czasu, ale brałem udział w konkursach i dokonywaniu małych depozytów. Podobało mi się to przedsiębiorstwo głównie z powodu jego właściwego rozporządzenia, szybkiego deponowania operacji odwoławczych i niskich spreadów. Uważam, że Twoja firma jest jedną z najbardziej niezawodnych w tej dziedzinie. - Twoim zdaniem, jakie usługi świadczone przez firmę są najciekawsze dla przedsiębiorców, a które powinny zostać ulepszone i rozwinięte. Trudno tu doradzić. Myślę, że nie musisz robić niczego dla profesjonalnych przedsiębiorców, ponieważ wszystko jest już na bardzo wysokim poziomie. Jeśli chodzi o mnie, radzę reklamować firmę bardziej, a nie tylko w internecie, ale np. W niektórych programach finansowych w telewizji. - Wiemy, że w drodze do sukcesu wygrałeś kilka różnych zawodów handlowych39. W ciągu 7 lat działalności brałem udział w wielu konkursach, m. in. w RoboForex. Wielokrotnie wygrałem. Zwycięstwa te były przypadkowe, ponieważ wygrać konkurs trzeba ryzykować więcej niż w normalnym obrocie. Często wycofywałem zyski, jakie otrzymałem podczas handlu przy użyciu funduszy nagród, ale sama nagroda sama się nie zgubiła, prędzej czy później. Myślę, że w przypadku poważnych transakcji na prawdziwych kontach należy używać własnych funduszy. - Czy bierzesz udział w dyskusjach na różnych forach Czy często rozważysz innych handlowców? Socjalizuję się na wyspecjalizowanych forach dość aktywnie. To bardzo interesujące dla mnie omówienie i trzymanie się własnego. Ale nigdy nie rozważam żadnych opinii. Robię wszystko sam. - Czy korzystasz z wszelkich doradców w handlu, a jeśli tak, to które z nich nie, nigdy ich nie używałem, a ja nie będę. Myślę, że żaden doradca nie jest w stanie dostosować się do zmieniającej się sytuacji na rynku. Lepiej, gdy będziesz kontrolował wszystko samemu. - Jakie doświadczenia handlowe możesz podzielić się z innymi handlowcami Z mojego osobistego doświadczenia mogę powiedzieć tylko jedną rzecz: nigdy się nie poddawaj, nawet jeśli stracisz i nie będziesz cały czas. Czasem jeden miesiąc może obejmować lata upadków i strat. I myślę, że trzeba znaleźć dużo czasu na handel, który chcecie odnieść sukces. - Jak sobie radziłeś z nerwowym napięciem na drodze do zysków, kiedy jakakolwiek niewielka wypadek mogłaby zrujnować wszystkie twoje nadzieje i plany, których nie zrobiłem. Po prostu pozwolę, aby frytki padały w miarę swoich możliwości. Nie było obaw. A im więcej depozytu, tym mniej emocji. - Teraz, kiedy Twój dochód jest stały, a wszystkie stresujące emocje zniknęły, jak zdecydujesz się wydać pieniądze, które już wycofałem się z mojego zysku i spędziłem go po zakupie BMW X6. Od samego początku marzyłem o zarabianiu na Forex, by kupić jakiś samochód. Cóż, moje marzenie się spełniło (śmiech). I będę kontynuował transakcje z resztą funduszy. - Czy uważasz, że transakcja na rynku Forex jako głównego zarobka w przyszłości Tak. Teraz handel na Forex jest moim głównym zarobkiem. Myślę, że to będzie takie samo w przyszłości. Dziękujemy Władimira za przesłuchanie i udostępnione zdjęcia. Życzymy wszystkim innym handlowcom tego samego fenomenalnego sukcesu, jaki osiągnął nasz klient. Postaraj się, abyś robił to razem z RoboForex Jeśli ten artykuł Cię inspiruje lub chcesz opowiedzieć historię, która jest równie interesująca i fascynująca, napisz do nas Najbardziej ekscytujące historie zostaną opublikowane w naszym blogu. Trader na zlecenie CopyFX jest przezroczysty Ostrzeżenie o ryzyku. Istnieje duże ryzyko związane z handlem produktami dźwigniowymi, takimi jak ForexCFD. Nie powinieneś ryzykować więcej, niż możesz sobie pozwolić na stracenie, możliwe, że możesz stracić więcej niż cała inwestycja. Nie należy zaczynać handlu ani inwestować, chyba że w pełni zrozumiesz prawdziwy stopień narażenia na ryzyko utraty. Podczas handlu lub inwestowania należy zawsze wziąć pod uwagę poziom swoich doświadczeń. Usługi związane z handlem papierami wartościowymi oznaczają dodatkowe ryzyko dla inwestycji ze względu na charakter takich produktów. Jeśli ryzyko okaże się niejasne, skontaktuj się z zewnętrznym specjalistą, aby uzyskać niezależne porady. Ta strona internetowa zawiera informacje ogólne, które odnoszą się do następujących firm z grupy RoboForex: RoboForex Ltd jest regulowany przez IFSC, licencja IFSC60271TS16. RoboForex (CY) Ltd jest regulowany przez CySEC, licencja nr 19113. Witryna jest własnością RoboForex (CY) Ltd. RoboForex (CY) Ltd i RoboForex Ltd nie świadczą usług dla mieszkańców USA, Kanady i Japonii.

No comments:

Post a Comment