Thursday 14 December 2017

Ekonomiczno binarne opcje systemy


Przede wszystkim Pozwól, że się przedstawię. Nazywam się Alex. Jestem handlowcem i twórcą oprogramowania. Wiele lat temu znalazłem lukratywny sposób zarabiania pieniędzy z komfortu mojego domu. Zostałem wprowadzony do świata handlu prawami binarnymi. Przede wszystkim było to dla mnie takie hobby. Prowadziłem firmę zajmującą się tworzeniem oprogramowania, a moim głównym źródłem dochodów były zamówienia, które otrzymałem w celu kodowania różnego rodzaju oprogramowania, które w ogóle nie było związane z rynkami finansowymi. Ostatnio zacząłem uczyć się świata obrotu na rynku finansowym i uznałem, że opcje binarne są najprostszym i najbardziej dogodnym sposobem na handel. Po ogromnej ilości bezsennych nocy w końcu udało mi się znaleźć sposób analizy rynku, który wypracował dla mnie tak, jak chciałem. Cieszę się, że znalazłem coś, co działało, ale miałem też jakiś problem. Podczas handlu, moje wykresy były zwykle zapełnione licznymi wskaźnikami. Jeśli już próbowałeś handlu, jestem pewny, że rozumiesz mnie, jak się czuje, kiedy musisz obserwować kilkanaście wskaźników na listach przebojów. Właściwie nie jest źle, gdy masz wiele wskaźników. Problem polega na tym, jak interpretujesz to, co ci pokazują. Zazwyczaj nie jest to łatwe zadanie, ponieważ często wskaźniki prowadzą do zamieszania, a nie do właściwej decyzji. Następnie pracowałem bardziej, wybierając metodę i wskaźniki handlu, które zapewniły mi najlepsze wyniki. Nie mówię o ogromnych zwycięzcach w ciągu nocy. Mówię o konsekwentnych długoterminowych wynikach. To jest to, czego potrzebuję. Jasno zrozumiałem, że prawdziwe pieniądze zarabiały krok po kroku w cichym tempie, a nie przez nocny sukces. Uwierz mi, to jest prawda, którą odniosłaś pomyślna firma handlowa. Podczas handlu musisz być zdyscyplinowany i poświęcony metodzie handlowej. A w celu poświęcenia się jakiejś sprawie, powinieneś czuć się komfortowo podczas pracy z nią. Zawsze wolę robić rzeczy proste. Rozumiałem, że nie muszę używać szeregu wskaźników, łatwiej będzie handlować, przede wszystkim psychologicznie. Na szczęście byłem także programistą, a nie handlowcem. Postanowiłem więc umieścić swoją strategię i wskaźniki w kawałku oprogramowania, które powinno dostarczyć mi wyraźnych sygnałów. Nie chciałem siedzieć przed wykresami oglądając kilkanaście wskaźników, aby nie przegapić wejścia. Irsquove umieścił w kodzie swoją najlepszą wiedzę i najlepsze wskaźniki handlowe, w tym te, które zaprojektowałem specjalnie dla własnego handlu i nigdy nie udostępniałem ich do użytku publicznego. Nawiasem mówiąc, kiedykolwiek pomyślałeś o tym, jak dobra strategia powinna wyglądać, mam na myśli to, co jest dla ciebie dobrą strategią. Co to znaczy mieć dobrą i rzetelną metodę obrotu? Każda osoba może mieć własne rozumienie sprawy ale jestem pewna, że ​​we wszystkich odpowiedziach będzie jedna rzecz. Podmioty typu binary options poszukują wiarygodnej strategii, która konsekwentnie zwiększy swoje fundusze. Uwierz mi, jeśli szukasz strategii, która wygrywa każde z twoich transakcji, prawdopodobnie nigdy Cię nie spotkasz. Jest tak wiele rzeczy wpływających na zachowania rynku, więc nawet bardzo utalentowany przedsiębiorca lub super oprogramowanie po prostu nie może przewidzieć ich wszystkich. Powinieneś przestać polować na strategię, która powinna przynieść Ci tylko zwycięskie rzemiosła. To jest droga do nikąd. Co więcej, często można spotkać sprzedawców w sieci, oferując 90-procentową wygraną przy sprzedaży systemów obrotu. Nie wierz w to. Albo wolałbym powiedzieć, że powinieneś zrozumieć takie roszczenia w nieco inny sposób. Czasami można spotkać nawet 100 zwycięzców jednego dnia, ale możesz stracić cały dzień. Taki system pomoże Ci uwierzyć, że nie. Potrzebujesz stabilnych wyników. Nie potrzebujesz 100 lub 90 wygrać, aby zarobić żywe transakcje. Właściwie wszystko czego potrzebujesz to posiadanie długoterminowych stabilnych wyników wygranych 70-80. Jest to bardzo dobry stosunek, który umożliwi Ci osiągnięcie spójnego zysku przez miesiąc i rok po roku. Większość dobrych systemów daje Ci 60 wygranych, co nie wystarczy do uzyskania spójnych zwrotów. To dlatego, że zazwyczaj handlowcy używają ryzykownych technik, takich jak Martingale, gdy muszą ponieść podwójne lub potrójne początkowy udział po utracie tych strat. Jest to zbyt niebezpieczne i nie jest dobrym sposobem na handel, jeśli chcesz pozostać w tym biznesie przez długi czas. Co więcej, niemal każdy system sprawia, że ​​pracujesz z wieloma wskaźnikami w tym samym czasie, czasami wykresy są przeciążone wskaźnikami, dzięki czemu można nawet zobaczyć świece. Jak wspomniano powyżej, takie rzeczy prowadzą do nieporozumień i zmniejszają szybkość wygranych oraz wpływają negatywnie na handel. Za pomocą mojego oprogramowania można mieć stabilną, długoterminową wygraną w wysokości 70-80 wygrać w transakcjach opcji binarnych. Więc co dokładnie trzeba, aby mieć przewagę nad brokerem opcji binarnych. Często wspomniałem słowo ldquolong-termrdquo kilka razy. Widzicie bardzo często, gdy ludzie widzą reklamę, jak ldquo90, dokładne opcje binarne systemrdquo, zazwyczaj chcą to spróbować. Właściwie to znalazłem większość newbie handlowców zawsze polujących na taką wysoką wygraną. Po prostu chcę ci powiedzieć prostą, ale jeszcze bardzo ważną prawdę o wszystkich takich systemach handlowych ldquosuperdquo lub ldquohighly dokładnych wskaźnikach, których reklamy można zobaczyć w internecie. Podczas testowania jakiegokolwiek systemu, moja lub ktoś z elsersquos zawsze musisz zrozumieć, jak mierzy się rzeczywistą dokładność. Musisz handlować co najmniej 100 transakcji, aby zobaczyć prawdziwą dokładność systemu handlowego. Opracowując metodę testowałem ją również dokładnie dostosowując ją i doskonaląc. To dlatego zawsze mówię, że długoterminowe wyniki są naprawdę ważne. Tylko długoterminowe wyniki mogą przynieść Ci dobrobyt w twoje życie. Tylko długoterminowe wyniki mogą przekształcić cię od początkującego przedsiębiorcy do profesjonalnego inwestora. I oto dlaczego nie daję i nigdy nie dałem żadnych obietnic o bardzo wysokich stawkach wygranych lub gwarancjach sukcesu w ciągu nocy, ponieważ nie chcę powiedzieć zwykłego pucharu marketingowego tutaj. Moim celem jest pokazanie, jak naprawdę to się dzieje w tej branży. Próbowałem wielu strategii dostępnych do kupienia lub za darmo w internecie. Większość z nich dała mi nie więcej niż 50-55. Hej, to jest jak klapka monety. Były systemy, które działały gorsze, których nie można w ogóle używać. Itrsquos bardzo ważne, aby zrozumieć, jak działa rynek, jak działa cena. Istnieją tysiące różnych wskaźników, ale można ich używać wszystkich, prawda Oczywiście, że możemy to zrobić. Jeśli chcesz stworzyć naprawdę dobrą strategię pracy, powinieneś zrozumieć rynek, jego mocne i słabe strony. Powinieneś spróbować zrozumieć zasady setek różnych wskaźników i wybrać tylko te, które reprezentują zachowania marketrsquos w większości prawdziwych stopni. Lub możesz zaprojektować własny, jeśli potrzebujesz, aby wypełnić braki w strategii. Używając wskaźników nigdy nie byłam w pełni zadowolona z tego, w jaki sposób wskaźniki pokazały mi, co się dzieje na rynku. Postanowiłem więc wprowadzić pewne zmiany do niektórych wskaźników i zaprojektować własne, które w rezultacie stały się częścią mojej pełnej metody. Po sprawdzeniu ogromnej liczby wskaźników i strategii, zrobiłem moją strategię, aby rozwijać się, a także zastanawiam się, jak urodziła się Binary Options Beast. Jak powiedziałem wcześniej, istnieją tysiące różnych strategii na rynku i zazwyczaj większość z nich jest zbyt skomplikowana, aby zastosować. Niektórzy przedsiębiorcy uważają, że jeśli mają wiele wskaźników na swoich wykresach, będą mogli lepiej prowadzić handel. To nie prawda. Rzeczywistość jest inna Im więcej wskaźników masz na Twojej mapie, tym trudniej będzie handlować. Dlaczego prowadzi do zamieszania. Będzie trudniej widzieć prawdziwy obraz rynku, ponieważ wskaźniki dostarczą Ci różnych informacji rynkowych, które doprowadzą Cię do zamieszania. W systemie handlowym wykresy będą jasne i łatwe, a sygnały będą łatwe do naśladowania. Zapomnij o zapętlonych wykresach Zapomnij o kilkudziesięciu wskaźnikach na wykresach Zapomnij o złożonych sprawach Korzystając z mojego systemu, będziesz cieszył się prostotą. Oprogramowanie, które widziałeś w filmie, jest głównym modułem mojego systemu Binary Options Beast. Właściwie masz dużo więcej. Aby uczynić system naprawdę uniwersalny, który może pracować z szerokim zakresem terminów wygaśnięcia i instrumentów handlowych, zaprogramowałem dodatkowe moduły, które mogą być użyte jako oddzielne systemy lub jako narzędzia do dodatkowego potwierdzania sygnałów. Jako przykład chcę pokazać, jak wygląda jeden z moich dodatkowych modułów. Spójrz na poniższe zdjęcia. Powyższy wizerunek pokazuje specjalny panel informacyjny, który został zaprojektowany z myślą o zastosowaniu modułu głównego Binary Options Beast lub jako oddzielne oprogramowanie do pojedynku, które może dostarczyć sygnały dla szerokiego zakresu czasów wygaśnięcia. Ta część oprogramowania pokazuje nie tylko ważne informacje o aktualnej sytuacji na rynku, ale także oferuje sygnały, które można wybrać, aby otrzymywać e-mailem lub telefonicznie. Uczę, jak pracować z oprogramowaniem w przewodniku handlowym, który otrzymasz wraz z kopią oprogramowania. Lubicie proste wskazówki, które wskaźniki oparte na strzałce zapewniają Wam, mam coś specjalnego dla Ciebie. Proszę spojrzeć na zrzut ekranu. Możesz zobaczyć unikalne narzędzie mojego systemu, które oferuje proste sygnały ze strzałkami. STRZAŁA NIGDY NAPRAWY Wskaźnik mierzy siłę obecnego zachowania cen, dzięki czemu może być z powodzeniem wykorzystywany jako tendencja i na rynku płaskim. Po prostu zabieram średnio dwie świeczki, używając strzałek. Teraz spójrz na powyższy ekran. To jest wskaźnik strzałki, ale używany w połączeniu z unikalnym narzędziem mojego systemu o nazwie Filtr cen firmy Beast. Jest to specjalny wskaźnik filtru cen, który może być używany w dowolnym czasie. Możesz zwiększyć współczynnik wygranej, jeśli używasz go jako filtra strzałek. Zawsze lubię go używać, ponieważ wskaźnik filtru jest bardzo dokładny, a także NIE REPAINT Celowo pokazałem wykres M1, ponieważ kombinacja sygnałów strzałek i wskaźnika dopasowania cenowego zapewniają 60 sekundowe sygnały. Jak widać, moja strategia daje Ci możliwość wykupienia rozmaitych możliwości, które upłynął. Nie ma znaczenia, jaki typ przedsiębiorcy jesteś. Nie ma znaczenia, czy wolisz krótkoterminowy lub długoterminowy handel ndash mój system pomoże Ci we wszystkich swoich zadaniach. Zakres wygaśnięcia wynosi od 60 sekund do dziennego wygaśnięcia. Jest to zakres 99 handlowców używają. Właściwie można spróbować handlu jeszcze dłużej, ale nie ma potrzeby robienia tego, ponieważ na tak długich dystansach będzie bardzo niewiele sygnałów, jeśli wygaśnięcie to więcej niż jeden dzień. Co więcej, czekaj tak długo, jeśli możesz zarabiać w ciągu dnia, tylko kilka godzin lub minut. Możesz handlować dowolnym instrumentem finansowym, czy to waluta, metale, indeksy czy akcje. Pamiętaj, że wszystkie moje wskaźniki mogą dostarczyć Ci wszystkich rodzajów alerty sygnałów, które znacznie upraszają Twoje transakcje. Gdy masz sygnał, będą ostrzegać Cię dźwiękiem, wyskakiwać okno wiadomości, e-maila do skrzynki odbiorczej, a nawet wyśle ​​Ci SMS do telefonu. Wystarczy spojrzeć na wyniki, które można osiągnąć przy użyciu mojego systemuNajwiętszego imienia Johna Campbella (SaneFX, Rich Lazy Trader itd.) I 5 Minute Trades jest pierwszym systemem, który kiedykolwiek wydałem, który uczysz się z handlu własnym zdrowym rozsądkiem i umiejętnościami - bez opierania się na wskaźnikach, aby wiedzieć, kiedy należy handlować. Jako taka oferuje ponadczasową umiejętność, która może być wykorzystana do zarabiania pieniędzy niezależnie od warunków rynkowych i na czas nieokreślony w przyszłości. Kiedy uczysz się zasad, będziesz zaskoczony, jak to jest oczywiste i proste - a jednocześnie bardzo przynoszące zyski. Poniżej możesz zobaczyć 660 wyraźnego zysku z obrotu 100 opcji w ciągu kilku minut. Warto zauważyć, że zwycięzcy byli przeważnie dobrze zarobkowi, ale przegrali tylko kilka pipsów. System nigdy nie przestanie działać, ponieważ wybiera odpowiednie warunki handlowe, a te warunki będą zawsze istniały. Jako punkt zainteresowania zdałem depozyt 1.000 w 24Option w poniedziałek i do czwartkowej nocy sprzedałem go do 2000, używając tego systemu przez kilka godzin dziennie. Wykorzystuje nowe 300 sekundowych opcji z 24Options lub Opcje Fair. Nieprzyjemną prawdą jest to, że żaden mechaniczny system handlowy działający na mniej niż dziennych lub możliwych 4 godzinach wykresów naprawdę działa (bez doświadczenia i stosowania dyskrecji). Pomysł, że może działać na 60 sekundowym handlu, jest szalony, ponieważ właśnie handlujesz przypadkowymi wahaniami, a nie jakikolwiek konkretnym kierunkiem. Takie systemy są sprzedawane, ponieważ sprzedający posiada umowę partnerską z brokerem na udział w zyskach - a zyski są dokonywane tylko wtedy, gdy stracisz. Dlatego warto sprzedawać systemy przeznaczone do opróżnienia konta. Nie mam porozumienia w sprawie zysków z 24outions lub Markets World, ale dostaję stałą prowizję w przypadku depozytu, więc chcę, abyś wygrał. Dlatego mogę sprzedać to za żeton 20.00. Musisz mieć z nimi konto, ponieważ dysponują nowymi 300 sekundowymi opcjami - innymi słowy, zawsze działają dokładnie na pięć minut, a nie na ustalone czasy. 5 Minute Trades nie wykorzystuje żadnych wskaźników. Przewodnik zawiera pełne instrukcje, jak rozpoznać luźne okresy w handlu i wykorzystać ograniczony zakres ruchu. To właśnie te 39-krojowe ruchy39 okresy, które zabijają normalny handel, ponieważ nie ma jasnego kierunku, ale kochamy je Poznasz ruchy wykresów i potrafisz handlować ze zdrowym rozsądkiem, a nie polegać na pewnym wątpliwym wskaźniku, który działa tylko w pewnych warunkach. Jeśli chodzi o opcje, potrzebujemy tylko dziesiątej części zysku, aby zdjąć kieszonkowce 39 - cenę 75 - zwykle 75 wyraźnych zysków. Jest to bardzo prosty system nadaje się dla początkujących początkujących, ale doświadczeni handlowcy docenią jego łatwą skuteczność. Może być stosowany w każdej strefie czasowej i na 20 parach walutowych, naftowych, złoto, srebro, zapasy, Dow i Nasdaq. 250 kapitału minimalnego, ale 500 jest zalecane do handlu 50 opcji, a 1000 może przynieść dochód. Sam je regularnie sprzedaję. Handel warunkami, które inni handlowcy nienawidzą. Jestem zawsze gotowy do poparcia w strategii opcji binarnych JohnOrionZenArrows I Curves Wskaźnik ArrowsandCurves. ex4 jest wskaźnikiem trendowym, który może śledzić tendencję danego zasobu i wskazać obszary, w których handlowcy mogą kupować i sprzedawać w kontekście tendencji . Wskaźnik składa się z dwóch elementów i jest tak wymieniony, ponieważ zawiera strzałki, a także krzywe. Przy przystosowywaniu się do rynku opcji binarnych możliwe jest użycie arr. Strategia Trendy Siła Trwałości dla opcji Binarnych Strategia handlowa Trend Strength dla rynku opcji binarnych wykorzystuje wskaźnik 5SMA TrendStrength. ex4 w celu zidentyfikowania możliwości handlowych dla rynku opcji binarnych. Robi to, stosując zmiany baru do elementów paska w celu określenia tendencji na rynku. Konfiguracja wykresu MetaTrader4 Wskaźniki: 5SMA TrendStrength. ex4 (ustawienie domyślne), narzędzie Linia (ustawienie domyślne) Preferre. Bollinger MACD System opcji binarnych Ta strategia łączy dwa wskaźniki, przy pomocy pojedynczego natywnego wskaźnika, 5-dniowej prostej średniej ruchomej. Jest to właściwie zmodyfikowana strategia średniej ruchomej, ponieważ środkowa część wskaźnika zaawansowanego bollingera-band. ex4 jest również średnią ruchoma, choć jest to niższa średnica ruchoma niż 5SMA. Konfiguracja wykresu MetaTrader4 Wskaźniki: 5SMA, MACD. ex4 (ustaw na wartość 6,15,1). Zaawansowana strategia opcji binarnych opartej na korelacji ADX Zaawansowana strategia opcji binarnych korelacji ADX oparta jest na zaawansowanym wskaźniku ADX. Ten wskaźnik działa jak oscylator i jest w stanie wykryć warunki zbyt wygasłe i przejęcia. Może być również używany do handlu rozbieżności. Strategia opisana dzisiaj to strategia kombinacji przy użyciu zaawansowanego wskaźnika ADX i wskaźnika aflwinner. ex4. Konfiguracja wykresu. Ostatnie systemy opcji binarnych Opcje woluminu Binarnego Systemu Wolnego Binarny strategia handlu oparciem oparta na wskaźniku bariery frekwencji walutowej MTF została zbudowana dla transakcji cenowych. Jednakże nasze własne badanie tego wskaźnika dostarczyło wiele niezbędnych modyfikacji, aby umożliwić jej wykorzystanie w handlu na rynku opcji binarnych. Strategia ta jest omówiona poniżej. Konfiguracja wykresu MetaTrader4 Wskaźniki: wskaźnik oporu MTFForexFreedomBar. ex4 (opcja Free UOP Binary Options Indicator Czy szukasz słynnego wskaźnika opcji binarnych UOP Pobierz bezpłatnie tutaj, ale najpierw sprawdź, jak to działa. System UOP składa się z 8 wskaźników handlowych , niektóre podstawowe i niektóre zaawansowane wskaźniki. Wystarczy pobrać poniższy plik i dodać je wszystkie do platformy Metatrader 4. Upewnij się, że dołącza szablon UOP (także znajduje się w pliku zip). CCI I've been testowania tego systemu opcji binarnych na chwilę, a wyniki świetnie wyglądają. To składa się z 2 wskaźników handlowych: wskaźnik 3-pasmowy dla handlu opcjami i popularny wskaźnik CCI. Następny obraz pokazuje wynik handlowy na 5 min brytyjski Pieniężny wykres dolara amerykańskiego 8 Zwycięstwa i 2 straty, czyli 80. Zwycięska stawka Zwycięstwo: Pozwala przyjrzeć się, jak działa system: ASC Trend Binary Options System Trade opcje binarne z zaledwie 1 wskaźnikiem. przechwytuje sygnały kupna i sprzedaży w czasie rzeczywistym dla każdej pary walutowej, na przykład EURUSD, GBPUSD, USDJPY i AUDUSD. Konfiguracja wykresu Wskaźniki binarne: ASCTrendBO. mq4 Narzędzia analizy: NA Ramka czasowa: 15 minut, 5 minut Sesje sesyjne: sesja w Londynie, sesja w USA Konwersalne aktywa aktywów: waluty Downlo. Najnowsze wskaźniki opcji binarnych Opcje binarne Wskaźniki oscylatora handlowego Doskonałe binarne opcje handlu oscylatorem, które doradzą, kiedy instrument osiągnie poziom przewyższania i przeterminowania. Podczas trendów w górę kupuj opcję kupna, gdy wskaźnik osiągnie poziom nadwyborczy (-0.9). Podczas spadków w dół kupuj opcję kupna, gdy wskaźnik osiągnie poziom przełowienia (0,9). Funkcje Aktywa: działa we wszystkich zasobach (waluty, towary, wskaźnik rentowności indeksu binarnego) Jest to bardzo prosty wskaźnik opcji binarnych, który może być używany do handlu wieloma produktami opcji binarnych. Zasady są bardzo proste: wskaźnik zmienia kolor z czerwonego na niebieski, kupuj opcję put, gdy wskaźnik zmieni kolor z niebieskiego na czerwony Wskaźnik może być użyty do handlu aktualizacją, 60 sekund, opcji szybkości, długotrwałego, jednego dotyku, par, kikk Binary Reaper V3 .0 Wskaźnik Binarny Reaper to wskaźnik binarny kupna i sprzedaży oparty na wskaźniku analizy technicznej Aroon, który może być używany do handlu kupnem CALL i kupowania opcji Put na ramkach czasowych, począwszy od wykresu 60 sekund aż do 1 godziny. sygnały tylko w kierunku ogólnej tendencji Na przykład, spójrz na trend wykresu 5 min podczas handlu wykresami 1 min. Wi. Wskaźnik pasma opcji opcjonalnych Binarny wskaźnik pasma opcji wskazuje, co szukać: kupić CALL lub kupuj opcję PUT. Wskaźnik składa się z 3 pasm (podobnych do pasm bollingera): górny pas, dolny pas i środkowy pas. Jak to działa Poszukaj opcji kupuj opcji powyżej zielonego paska średniego (bullish). Poszukaj opcji kupuj PUT poniżej zielonego paska średniego (niedźwiedziego). Preferencje wskaźników Asse. Pobierz wszystkie systemy binarne, strategie i wskaźniki 100 BEZPŁATNE

No comments:

Post a Comment